Peer Review

Manuscrisele sunt trimise membrilor redactiei. Secretarul de redactie trimite lucrarile fara numele autorilor prin e-mail la doi experti în domeniu. Toti evaluatorii lucrarilor vor ramîne anonimi, iar procesul de evaluare se deruleaza individual. Expertii au afilieri diferite, nu provin din acelasi oras/aceeasi tara si nu se cunosc între ei. Daca au pareri diferite despre o anumita lucrare, aceasta este trimisa catre un al treilea evaluator. 

Comentariile evaluatorilor si observatiile editorului executiv contribuie la decizia luata de editorul sef. Aceasta decizie însotita de comentariile aferente este trimisa autorilor prin e-mail. De obicei, decizia este luata în termen de sase saptamâni de la primirea manuscrisului. Redactorul sef va comunica autorilor daca lucrarea este acceptata, trimisa spre revizuire, sau respinsa.

Lucrarile care necesita revizuiri minore ar trebui returnate în termen de patru saptamâni de la comunicarea hotarârii, iar cele cu modificari majore în termen de trei luni. Lucrarile care nu se încadreaza în aceste termene vor fi respinse de la publicare, exceptie facând cele care beneficiaza de conditii speciale.

Decizia finala în vederea publicarii este luata de redactorul sef pe baza evaluarilor expertilor si a obiectivului revistei.

Redactia este responsabila pentru calitatea si selectia spre publicare a manuscriselor, iar autorii sunt responsabili pentru continutul articolului propriu.